~ Do Welcome :)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, February 26, 2011

♥ My Manis Hati ♥

alhmdullilah..
aku jmpe org yg syg aku.. hee.. *malu suda
btol la ckp org tua2 kn. ckp besa lg.. kn dah terkene batang hidung sendiri..
pe yg cube aku smpai kn adalahh.. haha aku sbnrnye impikn someone yg lebih tua dari aku
dgn harapan dye dapat membimbing aku.. yela aku suke org yg matang nih.. hoho..
Tp pe yg aku dapat ? jeng3.. DIA yg telah mengubah persepsi aku. DIA jgk dah bukak pintu hati aku..
even umo dye mude setahun dari aku.. ahhh~! pe ade pade umo kn. yg pnting ♥ :)


Bukan xde yg nk dekat ngn aku.. tp aku terlalu berhati2. yelaa tanak pisang berbuah 2 kali..
aku de jgk berharap kat someone nih , tp tu laa.. kalo tepuk sebelah tangan xkn berbunyik
ye tak.. nak harap aku yg text dye , yg kol dye , yg take care dye.. hurmm nmpk sngt la aku nih terhegeh2 kn. xpe laa mungkin aku bkn pilihan dye.. so aku amik keputusan tuk terima org yg syg aku.. yg amik berat pasal aku.. yela spe yg tanak d sygi ye tak.


Berbalik pade my manis hati nih , haha dye ni kelakar org nyer.. kuat gelak. haha.. tu yg aku suke.. happy go lucky.. perangai dye cm budak2 sikit. aku pn kadang2 terikot2.. haha best gk laa. lupe semua masalah.. yela kalo seriyes je bole jem otak kot. Dye take care aku , amik berat psl aku.. yg pnting dye suke puji2 aku.. hahaha *kembang semangkuk.. yelaa spe xsuke d puja puji ye dok. selagi tngh sayang nih , puji la b oi~! :P
Yang penting aku suke sb kami same2 chubby~!! haha.. kiut kn kami :D
aku harap aku kekal ngn dye.. bkn senang nk mule kn sesuatu perhubungan nih , bnyk mende nk kene pk. kite makin lame makin tua , masa depan kne pk gk kn. hope DIA phm pe yg aku nk dlm perhubungan nih.. :)


To AHMAD HAFIZUDDIN saye sayang anda :)




~ Doa kn kami kekal , aminnn :)





No comments:

Post a Comment