~ Do Welcome :)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 29, 2011

BYE BYE 2011 AND HELLO 2012 ~!

Asslamuaikum guyss~! well , setiap pertemuan pasti ade perpisahaan *acecehhh.. hehe.. Korang mesti bnyk tinggalan sejarah mase tahun 2011 kan. Tak ketinggalan aku pn sme jgk.. bole dikate kan ape yg aku impikan alhmdullilah termakbul jgk.. dlm sengaje atau pun tak.. 2011 bnyk sngt kenangan yg tak dpt aku lupe. yg paling ketare skali kehadiran beliau dlm hidup aku. allmdullialh nk dekat setahun dah hubungan kami.. hopefully kekal hingga akhir hayat..




Me Love You :)



Seperti lain-lain tahun ,setiap org mesti ade azam ye takk *azam aku tak pnh tercapai. haha..Tp 2011 alhmdullilah ape yg aku impikan dpt.. hee pe lagik camera nikon kesygan aku.. even xde la secanggih dorg.. ade ni pn aku dah kire puas.. kalo ade rezeki nk bli yg lg power. hehehe.. then aku tak sngke plak dlm tahun ni jgk aku dpt bli kete.. alaaa viva je pn. tp aku bangge sbb aku bli dgn titik peluh aku sendiri.. heeee.. :D







Aku harap 2012 akan lebih bermakne.. hope rezeki aku makin bertambah.. aku nk menambah harte..dunia dan akhirat insyallah~~ hope korang pn ade azam jgk.. dan aku doakn korg berjaye.. jgn hangat2 taik hayam suda :D babai 2011 ~~ :')


No comments:

Post a Comment