~ Do Welcome :)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 19, 2010

~ Jalan Jalan Cari Penat ~

haha , tau kenape ?? hari ni dgn smlm aku ngn family g servey tmpt nk melencong. eh melancong. haha.. xde la melancong mne pn.. kat dlm perak je.. bapak aku minat mancing.. so nk cari la chalet tuk tdo nnt.. hari tu je mcm2 KUALA aku pegi.. haha.. First KUALA GULA dekat dgn KUALA KURAU. Chalet dye memang cntik.. tp MALANG nye.. FULL.. :( tu la planning last minit cm ni le ngope nye.. haihh.. tp tmpt ni tu memang cntikkk.. heeee kalo tuk bermadu asmara , i mean tuk berbulan madu memang cun sngt lah~! tak caye ?? Ni haaaa...



cantikk kn :)



jeti , leh naik bot :D



tngk adik aku tu , bkn main sonok g.. :D



rase nk terjun je.. haha :D

Fuhh.. pas tu pulang dgn kekecewaan.. haha.. pas KUALA GULA , pegi plak KUALA SEPETANG.
konon nk carik chalet kot2 ade.. tp xjmpe.. haha.. sesat melarat sbb kawasan tuh penuh dgn penempatan cina.. choyyy~! haha.. nasib baik jmpe jln yg benar.. troskn perjalan ke KUALA KANGSAR plak.. haihh... pe je yg de kt sne.. xbest~!! grr... pas tu tros blk ipoh... pnt seyh~!!


THE NEXT DAY~~


hari laa.. ahd.. ingt nk rilex je kt umh , skali ayh ajk g lumut daa... nk tngk plak tmpt kt sne.. aku pn ikot je laa.. duk umh pn wat pe kn.. heee.. pergi tu aku drive.. haihh geramm je aku. bnyk sngt pemandu pelancong.. mak aku plak bising aku bwk laju.. heh~! cm la bapak aku bwk xlaju.. idak plak dye bising.. grrr.. yg adik aku plak sebok2 je bising.. cm la aku tak nmpk jln kt dpn tuh.. haihhh..smpai aku blur kiri kanan pn aku tak tahu.. hahaha.. First g lepak umh kwn bapak aku kt mne ek.. pe nth.. haha.. umh dye sebelahnye sungai.. erk sungai ke ?? hehehe.. :D



jeti :)



sejuk je mate memandang.. heee :D



pastu sblm balik , kwn bapak aku bg ikan nih.. tak tau
ikan pe.. heee.. taw mkn je :P


Then , pusing2 sampai pening..haha.. tros ke AZHAR CHALET.. kt ape ek nme kmpung tuh.. haha.. kg nenas ke haper nth.. ulu gk laa.. kwsan penuh dgn kelapa sawit.. jalan pnye jalan smpai la jgk ke AZHAR CHALET tuh... tmpt dye leh tahan laa.. Ala-ala kampung gitu... tp cm bosan laa.. sbb nnt stay situ bkn leh mndi pn. bapak aku syok la leh mancing.. habis mak aku nk wat pe kn.. haa xadil2~~~ bapak aku pn ngh pikir lg tuh.. tak taw cm ner.. haha.. aku pn jln2 la kt sne , snap2 gmbr.. aku sebenarnye berangan nk CAMERA NIH~!


Nikon D3100 :(

Tp xde rezeki lg.. Insyaalahh aku akn dpat kn jugak.. hehe :D YOU GO PIEJA~! . So
aku pn shoot la konon..gune nset jer haha.. gmbar area sne.. so ni lah hasil nye :D










eh eh , ade ko pieja.. haha.. nk jugakk :P

Hee , tu je laahh nk share kt korang.. even kitorg bercuti tak de la cm org lain smpai ke over c , tp bg aku ni pn da cukup bermakne dahh.. merapat kn lg hubungan ktorg 1 family.. heeee.. ader spe2 nk jd family pakcik Hamdan ?? Jumpe Pakcik Hamdan dulu.. Ngeh Ngeh Ngehh.. :P





No comments:

Post a Comment