~ Do Welcome :)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 26, 2010

Pangkor Owh Pangkor

Date : 24 Dec 2010

kitorg 1 family bercuti kat pangkor ,
adik aku yg spm tu tak ikot , sbb keje.. haha nk sngt keje. kn tak dpt ikot.
ktorg gerak hari jumaat , sampai jeti lumut ngam2 kul 10.30 time feri nk gerak.
so , ktorg teros je lah naik feri..



ni la adik aku , comel cm aku kn kn :D


Da lame tak naik feri , agk teruje jgk lahh kn. haha.. so 10.30 kitorg gerak naik
feri dngn membawe beg segala , haih rase cm nk pindah sne jek.. haha..



ni la hero aku , heee.. ayh aku memang kalo bergambo suke
buat muke cm ni laa.. isk.. suh senyum btol2 tanak~! grr



korang mesti nak ckp aku gemok kn kn~! haha.. tp kiut oke~! :D



my beloved family :)



Perjalanan amik mase dlm 20 minit gak la. haha aku lupe plak nk cek mase. ekeke.. :D
sampai je jati pangkor , ktorg amik van , kalo kt tmpt kite , teksi laa.. yg best nye
van tersebut kaler pink. haha.. cute weyh :D




tu diaaaa :D

Hee , then tros ke Chalet tmpt ktrg nk tdo selame 2 mlm.. kt...



name chalet tu D'Rimba..



Jum~! Check In :D



Ni la bilik kami , bkn 2-2 lahh , sebelah je :D




Pandangan dari depan Chalet :D









antare bilik yg ade kt situ





Sampai je bilik , aku tros bring2 kepenatan akiba mengangkt beg
*ngade2 je lebih.. hahaha.. :D
Rase mendap gile , yelaa sbb member xde , adik aku yg slalu lepak ngn aku tu xde ,
terase gk la sbb dye je slalu lyn aku , jd hambe aku. haha :D
*gurau je NURUL , ekekeke..

So xde la mood sngt nk g jln2 kt tepi pantai..
Lepak2 ngn mak aku je , takan aku nk main pasir ngn adik aku kn...




Ayah aku plak , ape lagi , mancing la keje dye..




Kt chalet aku stay tu plak , ade la geng2 budak uitm berkem kt situ , aku xde la
amik port sngt. hehe.. lantak laa kn.. aku pn g la tngk2 kn adik aku kt tepi pantai tu ,
kot2 lepas plak kn.. Tetibe dtg la 2-3 org budak uitm tu kt mak aku , leh lepak smbng2 lg..
aku pn heee sje dtg menyempit.. tp aku cool je laa.. sembang2 pnye sembang , dng selambe je
mamat tuh ajk aku jln2.. haha.. memang berani. tp bkn b'2 laa , kwn2 dye pn ade gk.
Aku pn time tu bosan gile , so aku pn ikot laahh.. heheehe..
best la lepak ngn downg , lawak gile.. ehehe.. ktrg jln2 kt pekan.. dowg lanje aku mkn.. heee



hee , ni la dowgg.. de lg sorg nih haa..



haha , memang best.. :D
Ktorg pn jln2 ke pekan dekat gk la ngn chalet. pegi rase dekat , tp blk rase jauh.. haihh


hee , merase la pegang nikon D7000.. heee budak sebelah ni pnye :D








Jalan pnye jalan , tak seda da nk dekat magrib.. da la xbwk fon , mak aku bising haha..
yelaa , da la blk lmbt , fon tak bawak. riso le mne taw ank dye kene culik lanun ke kn. ekeke..
Sorry makk.. muahh~! :D


Date : 25 Dec 2010


Hari ni dorg nk blk dah. even bru knl tp rase cm lame je knl. haha..
so belom dowg blk , ktorg snap2 gmbr buat kenangan..



dowg ni skuad polis dlm uitm.. so rase cm d apit jejake2 polis lah..
wah gitu.. ekeke :D
pape pn dowg memang best..



So , smpai sni je laa ktrg jmpe.. insyallah de jodoh kite jmpe lg oke :)



Ptg tu xde la bosan. de jgk la aktiviti...
percaye tak aku berayak ?? haha.. xcaye ? ni haa...









Pastu kan , adik aku jmpe gamat , eww~! sngt huduh dan kegeliann.. haha..


walaupn rupe dye cm ni , tp bnyk khasiat taw :)



pas berkhayak , aku main pasir.. heee.. kne tanam :D


Bapak aku plak mancing , dpt sotong weyh.. besat gile :D


besar kn :D

Date : 26 Dec 2010

time tuk pulang , ktorg check-out kul 12 tngh hari , pas tu ayh sewa van pusing2
1 pulau... memang best lahh pangkor, sesuai tuk bermadu asamara.. ekeke..

Accually , bnyk g nk cite , heee xlarat dah nk type , heee :D
nk tngk gmbr . tngk kt fefbuk oke guys..
thanks sbb bace story aku yg tak seberape nih , heee just nk share ngn korang.. :D
Sekian
Assalamualaikum..

dari....


No comments:

Post a Comment